رویه 7 روز بازگشت کالا

محفل به منظور تحویل سالم و بدون اشکال سفارش، از بسته بندی های ویژه استفاده می کند تا احتمال بروز حادثه برای کالاهای سفارش داده شده به حداقل برسد. با این حال چنانچه مشتری پس از تحویل گرفتن سفارش، متوجه وجود آسیب فیزیکی یا فنی در کالای سفارش داده شده بشود، 7 روز کاری پس از تحویل سفارش فرصت خواهد داشت تا با بخش خدمات پس از فروش محفل (22809922 – داخلی شماره 2) تماس گرفته و موضوع را اطلاع بدهد. پس از آن کالای معیوب توسط مشتری در بسته بندی اولیه خود به شکل مطلوب قرار گرفته و بهمراه تمامی لوازم جانبی و برگه فاکتور به آدرس خدمات پس از فروش محفل ارسال می شود. لازم به توضیح است که سفارش بازگشت داده شده توسط کارشناس مربوط در بخش خدمات پس از فروش محفل مورد بررسی واقع شده و در صورتی که آسیب وارد شده قبل از تحویل سفارش به مشتری رخ داده باشد (و نه فرضاً بدلیل استفاده نادرست مشتری از کالا) در آن صورت کالا مشمول استفاده از سرویس تعویض بی قید و شرط (جدا از گارانتی محصول) می شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در محفل به اتمام برسد و محفل امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید. نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.
•    اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد:
وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش محفل از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از شرایط پلمپ بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به محفل بازگردانده شود.  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
•    اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:
- در صورتی که سفارش هنوز ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات محفل (شماره تلفن 22809922 - داخلی شماره 1) اطلاع داده شود.
- اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر ظرف مدت 48 ساعت‏ باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد. در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و همه ملزومات و لوازم جانبی آن همراهش باشد. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه نیز الزامی است.  
- در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا و هزینه آن به عهده مشتری خواهد بود.
•    هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
- اگر اشکال فنی، وجود مغایرت با اطلاعات وبسایت یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش محفل برسد، هزینه‌های ارسال به عهده محفل است.
- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، باید قبض پستی با مهر شرکت پست همراه کالا  به محل شرکت محفل ارسال شود.
- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان محفل، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.